Összes oldalmegjelenítés

2012. április 23., hétfő

Megnyílt az első magyar WITCH blog!

Sziasztok!
Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy a régi WITCH magazint újra viszontlássátok. :)
Az 1. lapszámtól kezdve fogom töltögetni.
Igaz, hogy már én is kinőttem ebből a korból, de néha jó újraolvasni ezeket az újságokat, amin felnőttem. ^^
Ha valakit tényleg érdekel még az újság, akkor dobjon egy kommentet :)

Ezenkívűl még csak annyit, hogy én a 70. szám után már nem vettem tovább az újságot, és az lenne a kérésem, hogyha valakinek otthon még porosodik, akkor írjon nekem egy emailt, vagy csak a scannelt változatát küldje el a witch.magazin@gmail.com címre :)


U.i: 109. számig sikerült beszereznem őket, úgyhogy, aki még nagylelkű és felajánlaná az újságjait annak nagyon örülne mindenki! ^^



47 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy feltetted! Kérlek, tegyél még fel!!:)
    Én is ezen nőttem fel, nekem is nagyon kedves emlék:)

    VálaszTörlés
  2. Szia én is várom a további részeket.

    VálaszTörlés
  3. Szia!!
    Én is nagyon szerettem a WITCH-et, és nekem is nagyon sok újságom volt, de már nem is tudom hol lehet, azóta annyit költöztünk :(

    De jó megnézni a régi részeket, amik sajnos nekem nincsenek meg :(

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Köszönöm szépen a kommenteket! ^^
    Igyekszem frissíteni az oldalt, csak most az angol nyelvizsgára való készülődés, plusz az egyetemre való bejutás miatti hajtástól nem tudok erre is figyelni. :(
    Talán iskolai szünetekben jövök még 1-1 számmal, csak olyan lassú a scannel, hogy kb 2 óráig tart egy magazin feltöltése : (
    Lehet, hogy az lesz, hogy inkább nagy felbontásban lefotózom nektek. Úgy is megfelelne, mert akkor viszonylag gyorsabban tudnék haladni.

    Scannelve 3perc/lap
    és általában 50 oldalas a magazin.

    VálaszTörlés
  5. Szia Annie!
    Nagyon megörültem, mikor megleltem ezt az oldalt, szuper, hogy ezt így kitaláltad! Én nagy W.I.T.C.H. gyűjtő vagyok, a 78. számtól kezdve vettem rendszeresen a magazint, és bár sikerült az az előtt lévőket beszerezni rendesen, de még 20, vagy több hiányzik. Ezért azt szeretném kérni, hogy ha valakinek már nincs okvetlen szüksége a W.I.T.C.H. újságaira, vagy egyéb "w.i.t.c.h.-eségeire", az írjon nekem, örömmel megvenném, amennyiben nincs még meg, vagy nincs nagyon vacak állapotban.
    Fölajánlanám, Annie, a szolgálataimat újságföltöltés-ügyben, de nekem sajnos scannelem nincsen, ha esetleg lesz hozzá időd, kedved, és jobb lehetőség nem kínálkozik, ajánlhatsz lehetőségeket, szívesen segítek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülnék neki, ha te is beszállnál a feltöltésbe, mivel mint írtam én a 70. számtól már nem vettem. :)
      Ha nincs scannel-ed, akkor simán fotózott változatot is örömmel fogadok, amit felrakhatok az oldalra.
      A mi scannelünk 10 oldal után elkezd haldokolni, úgyhogy maradok a fotós változatnál. Remélem így is olvashatóak lesznek a magazinok. :)
      Ha gondolod küldök neked szerkesztői meghívást, amivel tudod te is feltölteni az újságokat.

      Írj rám ezügyben kérlek.
      encsi00@gmail.com a magán email címem. :)

      Törlés
  6. kedves Annie!
    ha gondolod, én is tudok segíteni a scannelésben, csak nem emlékszem pontosan, hányadik számtól van meg hiánytalanul, de utánanézek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Petra!
      Húh annak nagyon örülnék! :)
      Szólj, hogy hányadik számtól van meg neked, és akkor majd megosztjuk hogy ki mit scannel. : )
      Ha megvan, írj és küldök az email címedre egy admin linket, amivel te is tudsz bejegyzést írni ^^

      Törlés
  7. Szia mindenki!

    Először is nagyon köszönöm a feltöltést, tényleg tök jó ^^ Alig várom már a folytatást ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Senna!
      Ne haragudj, hogy ilyen későn írok vissza, de sok vizsgám van mostanában. :)
      A jövő hónapban már jönnek a magazinok. De sajnos 70. részig van nekem csak meg. :(


      Üdv.

      Annie

      Törlés
    2. Egészen pontosa mikor?Már nagyon várjuk őket :)

      Törlés
    3. Szia!
      Minden héten töltök fel egy magazint. :)
      2hete, összesen 10 szám került fel.
      Most tartunk a 14. -nél
      Vasárnap várható a15. szám. :)

      Remélem örültök, és visszajöttök még ide, olvasgatni ^^
      Annie

      Törlés
    4. Rendben!Ez az oldal fantasztikus!Am hanyas számig rakob fel őket?(Bocs a sok kérdés
      miat :P)

      Törlés
    5. Óh semmi gond. :D Kérdezz nyugodtan. Úgyis olyan kevés a komment amire válaszolnom kell. :D

      Eddig úgy néz ki, hogy 109. számig mindegyik fent lesz. :)
      109-től lesznek problémák, mert onnantól már nem tudtam beszerezni őket.

      (110,111, 112, 113, 119, 120, 122 stb.. ) ezek a számok hiányoznak, szóval akinek ezek megvannak és meg akar válni tőle, akkor szívesen átvenném, vagy, ha nem akar, de szeretne segíteni, akkor elküldhetné a scannelt változatukat. :)

      Törlés
  8. és most hanyas számig adták ki a magazinokat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A magazinokat befejezetlenül abbahagyták, mivel 2 hetente jelent meg és közel 1000ft volt az újság, így nem volt csoda, hogy befuccsolt az üzlet.
      Én úgy tudom, hogy 135 volt az utolsó, sajnos erről nincs még információm. :(

      Törlés
  9. miért nincs még fent a 16. szám?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért mert mi is emberek vagyunk, és van rendes életünk is, a neten kívül.
      Nem kell izgulni, majd jön a következő szám is.

      Törlés
    2. Egyesek milyen türelmetlenek...

      Törlés
    3. Az nem is lenne gond, hogy türelmetlenek, mert az azt jelenti, hogy előszeretettel olvassa az újságot, inkább a "számon kérő" hangnem nem tetszett. :)
      De már fel is raktam két számot a késésemért.

      Törlés
  10. bocsi én sem úgy értettem csak az unoka hugom betegeskedik és néha együt olvasuk a magazinokat a neten mert ő imádja és még én se láttam az összeset :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond. :)
      nem vagyok dühös, csak kell egy kis idő, hogy fel tudjam rakni őket. :)
      Főleg, hogy minden 2. héten vagyok csak otthon (ahol az újságok is vannak) , így kicsit nehéz haladni.

      Törlés
  11. Sziasztok!!!

    Én az 1. számtól kezdve vettem a Witchet 2002-től 2007-ig. A 69. számig folyamatosan, utána pedig 3 rész van meg random.
    Most vagyok 23 éves, de annyira szerettem a képregényt, hogy szakadatlanul gyűjtöttem. Nem is tudom miért hagytam abba. Egy idő után már nem volt kapacitásom megvenni.

    Viszont angolul szakadatlanul olvasom ezen az oldalon: http://www.witch-o-holic.tk/
    De sajnos csak az új erő Sagától van fent, ami szerintem magyarul már nem jelent meg, mivel azt írtátok, hogy az újság a 135. résszel szűnt meg. Ami ha folytatódott volna Magyarországon akkor a 150. résztől kezdődne. Így számomra a 70. és 150. rész között történt események teljesen homályosak.

    Ha valakinek van eladó újságja 70. résztől akkor szívesen fogadnám :)

    VálaszTörlés
  12. am mikor lesz fent a 18.-dik.Imádom az oldalt :)

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Még vizsgaidőszakom van a héten, de jövőhéttől villámgyorsaságban várhatóak a magazinok! ^^

    Örülök, hogy tetszik az oldal! :)

    Annie

    VálaszTörlés
  14. Jah!Akkor bocs.Sok sikert a vizsgához :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. ^^
      A jövő héttől tényleg várható a 18. szám, ha csak a munkám nem gátol meg benne, hogy feltöltsem. :D

      Törlés
  15. oks csak már alig várom a 18.,19.,20....számot

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    Én is köszönöm, hogy felrakod, osztom a véleményed, hogy jó ezt újraolvasni. Meg én nem is olvastam az elejét, csak valamikor 2005 óta, nem is tudom. Esetleg, ha még lenne szükséged számokra, akkor mond, és megnézem meg van az, mert én egyet se dobtam ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lili!
      A magazinokat nagy nehézségek árán sikerült beszereznem a 100. részig.
      Tovább sajnos már erősen hiányos a gyűjteményem.
      Mo.-n ha jól értesültem 135. rész után abbahagyták az újság további kiadatását. :(
      Úgyhogy a sztori végét sosem tudjuk meg szerintem

      Törlés
  17. csak hogy én még 1-et sem olvastam csak azokat amik már fent vannak az oldalon és (nem tudom mért...)de zavart hogy 2-3 hete nincs fent új.de ne sértődöt hangnemben mondom ezt csak picit szomorkásban.(MIND EZT NE VAD SÉRTÉSNEK!!!!!) :)

    VálaszTörlés
  18. Légy türelmes :) Lehet, hogy nyaral!!! Evvel is számolj!

    VálaszTörlés
  19. am ja :'
    (de én is alig várom ;D)

    VálaszTörlés
  20. deeeeeeee medííííííííííííííg????? (Szenvedek :DDDD)

    VálaszTörlés
  21. Nah.Úgy tűnik vége a szenvedéseidnek :D

    VálaszTörlés
  22. Hehe igen , ne haragudjatok, de dolgoztam az elmúlt hónapban, ezért nem volt időm. :)
    De hogy mindenki kedvére tegyek ma 5 magazint is feltöltöttem nektek, úgyhogy jó olvasgatást! ^^
    Remélem mindenki örül :)

    Puszi nektek!
    Jó nyarat! ^^

    VálaszTörlés
  23. kösz.és neked is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ^_^
      Hamarosan jön a következő rész. :)

      Törlés
    2. Lecci rakd fel a tobbit is!!! Kisiskolas korom ota varok arra h elolvashassam:-) 1000 hala az eddigi feltöltesekert !

      Törlés
  24. Szia! Engem érdekelnének a magazinok, esetleg nem adnád el őket? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Te nem tudsz szöveget értelmezni?
      Ő is KERES!
      Nem elad! atyáámm

      Törlés
  25. Hali, Nagyszerű az oldal, főleg a képregények! :) Nem lehetne valahogy egybe letölteni az egész képregényt? Jó lenne ha nekem is meglenne. köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh. Pont erre gondoltam én is. :/ Rendesen nekem nem nagyitja ki emiatt le kell mentenem őket egyenkén.
      Mellesleg nagyon örülök,hogy valahol megtaláltam! Olyan jó visszaolvasni. :3
      Köszönöm!

      Törlés
    2. Nem kell lementeni hogy olvasható legyen.
      Tölts le egy google chrome böngészőt.
      Nyisd meg a képet és kattints a képen az egéren jobb klikk -> Kép megnyitása új lapon.
      Így a teljes méretet fogod látni, nagyítva.

      Törlés
  26. Szia! Én most találtam rá erre az oldalra és biztosan rá fogok kattanni! Gyerekkorom kedvenc képregénye volt, sajnos nekem az animációs sorozat a közelében sincs. Király vagy és köszönöm, hogy általad átélhetem újra!

    VálaszTörlés
  27. Szia! Most olvasom újra a blogod, olyan szuper, hogy feltetted őket! Remélem a maradék részeket is feltöltöd majd!

    VálaszTörlés