Összes oldalmegjelenítés

2013. április 25., csütörtök

Witch magazin - 5. rész (2002/5)

Sziasztok!
Ismét hoztam nektek egy magazint. :)
Ezúttal az 5. részt. 
Remélem örömmel fogjátok olvasgatni! ^^
Hamarosan feltöltöm a 6. részt is. 
Segítséget meg még mindig elfogadom. :D
a witch.magazin@gmail.com címre lehet írni, 
ha van felesleges magazinod, vagy netán átküldenéd a lefotózott/scannelt változatát. :)
Szép napot nektek!


A magazin nagyításáért Klikk a képre -> Jobb klikk -> Kép megnyitása új lapon (CHROME)
A magazin nagyításáért jobb klikk a képen -> Megnyitás új lapon -> klikk a képre a nagyításért (FIREFOX)



















































5 megjegyzés:

  1. jajj de örülök ennek az oldalnak !!! akkor nem csak én vagyok aki szereti még mindig de nincs meg egy csomó rész:( sajnálom hogy már nem lehet kapni itthon! köszönöm! izgatottan várom a többi részt is feltöltve! köszi:) nagy öröm nekem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy rátaláltál az odlalra, és tetszik is! ^^
      Szerencsére közös erővel sikerült megszereznem az összes számot a 109-es számig. :)
      Úgyhogy türelem, hamarosan jönnek.
      Már csak 109-en felül kellenének a magazinok. Bár egy kedves leányzó felajánlotta, hogy be scanneli 109-től végig. :)


      És igen sajnos olyan 135-nél megálltak a kiadással, és nem is fejezték be Mo.-n a sztorit. :( Megpróbálom megszerezni angolul amik még hiányoznak.

      Törlés
  2. Igazából nem is csodálom. Borzasztó drágán árulták, és logikusabban kellett volna átgondolni a kiadást. 2002 és 2010 között (kb. nem tudom, hogy volt) vagy 135 számot kiadtak. Kezdjük ott, hogy aki pl. 2002-ben elkezdte vásárolni az újságot, vagy 10 éves, 18 évesen nem valószínű, hogy még mindig ezekre költötte a pénzét. Nekem is sok szám megvan, de mikor egy időben kéthetente adták ki, már sajna nem tudtam megvásárolni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen sajnos tényleg elcseszték ezzel a kéthetente megjelenés dologgal. Bár az elején még örültem, hogy dejó hamarabb tudom meg a következő sztorit, de azt hiszem 3 számot vettem onnantól, ( ez a 68-69 számtól kezdődött talán ) hogy elkezdték a 2 hetente megjelenést. És akkor volt az újság 512 ft. Utána nem tudom mennyire emelték még. De kéthetente 500ft-ot kiadni is drága volt már sajnos. :(
      Nah meg persze azt hiszem akkor kezdtem a középiskolát, és akkor már kicsit cikinek éreztem hogy ilyen újsággal álljak sorba meg hasonlók xD

      Törlés