Összes oldalmegjelenítés

2013. november 3., vasárnap

Witch magazin - 42. szám (2005/6)


Sziasztok!
Remélem mindenki várta már a következő részt. :)
a 42. SZÁM MÁR OLVASHATÓ IS A BLOGON! ^^


Információk:

A magazin nagyításáért -> Jobb klikk a képen -> Link megnyitása új lapon (CHROME)
A magazin nagyításáért -> jobb klikk a képen -> Megnyitás új lapon -> klikk a képre a nagyításért (FIREFOX)

(A becsillanás miatt előfordulhat, hogy valahol kevésbé olvasható az újság. Ha ilyet tapasztalsz, kérlek jelezd nekem és feltöltöm szebben! ) 

















































3 megjegyzés:

  1. Tök jó! én vártam az tuti :) pont nemrég értem utol a feltöltést az olvasással, akartam is írni, így már csak utólag, de boldog halloweent!! amúgy az én kedvencem mindig is Blank volt, a képregényben ő nincs egyáltalán? am küldtem pár képet a witch.magazin-ra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi szépen, örülök hogy olvasol. ^^
      És, hogy sikerült utolérned a blogot. :)

      Neked is boldog halloween! ^^ (pont most nyomtam be egy fincsi sütőtököt ) :D haha

      Blank az azt hiszem, hogy csak az animációs film "kitalált" alakja volt, legalábbis a képregényben nem rémlik hasonló figura.

      A sulinaptár nekem is megvan, köszönöm szépen azért a képeket. Amin befejeződik itt a feltöltés az is fel fog kerülni, természetesen a te neveddel! ^^

      Szép estét!

      Annie

      Törlés
  2. Szerintem?Nagyon .Jo?Ez !A. Witch.Magazin.

    VálaszTörlés