Összes oldalmegjelenítés

2015. április 26., vasárnap

Terepszemle


Sziasztok! Kissé régen jártam itt, de sajnos folyamatosan dolgozom, és sulizok is, úgyhogy kevés az időm. Június elején vége a vizsgáimnak, és úgy tünik a munkahelyemen is szünet lesz, úgyhogy, ha még mindig van valaki, aki szeretné olvasni a magazinokat, akkor dobjon egy kommentet/emailt, mert így tudom, hogy érdekel még valakit ez a dolog. :)

110 felett továbbra is várom a magazinok scannelt változatát, vagy, ha el szeretnéd adni, akkor átvenném őket szívesen! :)

21 megjegyzés:

  1. Nagyon is érdekel, kérlek tedd fel őket. Köszi! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretném!

    VálaszTörlés
  3. Engem is érdekelne!٩(◕‿◕)۶

    VálaszTörlés
  4. Engem is érdekelne!٩(◕‿◕)۶

    VálaszTörlés
  5. Szia! Engem is nagyon érdekelne a folytatás :) és köszi szépen az eddigieket :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon is érdekel! :) Kérjük, ameddig csak lehet...

    VálaszTörlés
  7. Szia! Engem is érdekel :) Köszi az eddigieket is!

    VálaszTörlés
  8. Éééééééééérdekeeeeeeeeeeeel *______*

    VálaszTörlés
  9. Engem is érdekel! :)

    VálaszTörlés
  10. Érdekel a folytatás, köszönjük az eddigieket :)

    VálaszTörlés
  11. Lesz belőle valami???

    VálaszTörlés
  12. bocsika, a leállás miatt egyre ritkábban csekkoltam, de most hirtelen megörültem mert látom azért még van remény, és a kommentek alapján komoly? érdeklődés is van, szal várunk >^^<

    VálaszTörlés
  13. Szia létszi folytassátok

    VálaszTörlés
  14. Én is nagyon örülnék neki! :33

    VálaszTörlés
  15. A jövő héten megpróbálok pár friss magazinnal jönni ígérem! :)

    VálaszTörlés
  16. Engem is érdekel, köszönöm az eddigi munkádat is! :)

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!
    3 magazin befotózva ,minden héten kerül fel új rész! :)
    Csekkoljátok az oldalt! ^^

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok olyan kérdésem van hogy melyik az utolsó szám? Hány részes volt a W.I.T.C.H.?

    VálaszTörlés